مشاوره فروش و نصب سیستم های حفاظتی، دوربین های مدار بسته، شبکه داخلی

برترین مجری سیستم های حفاظتی، نصب انواع دوربین مدار بسته، درب اتوماتیک، دزدگیر و سیستم های هشدار دهنده و اجرای شبکه رایانه داخلی سازمانها و ادارات - مشاوره، فروش و نصب

مشاوره فروش و نصب سیستم های حفاظتی، دوربین های مدار بسته، شبکه داخلی

برترین مجری سیستم های حفاظتی، نصب انواع دوربین مدار بسته، درب اتوماتیک، دزدگیر و سیستم های هشدار دهنده و اجرای شبکه رایانه داخلی سازمانها و ادارات - مشاوره، فروش و نصب

مشاوره فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته، انتقال تصاویر، درب اتوماتیک، سیستم های حفاظتی و شبکه داخلی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در سراسر کشور
بازدید و مشاوره رایگان
مهندس موسوی
09122976048
فکس 88695306

بایگانی
پیوندهای روزانه

طراحی یک نقشه مناسب برای سیستم دوربین مدار بسته

مهندس موسوی | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

طراحی یک سیستم دوربین مدار بسته مناسب

هفت سوال کلیدی و اساسی برای طراحی کردن یک سیستم نظارتی وجود دارد که ما در این جا به توضیح آن می پردازیم . هدف ما در این مقاله معرفی کردن نکته های اصلی در طراحی یک سیستم حفاظتی نظارتی است و به مسائل در حاشیه پرداخته نشده است .
اولین سوال که در جمع آوری یک سیستم دوربین مدار بسته به ذهن می رسد این است که بایستی از چه نوع دوربینی استفاده کنیم ؟
در جواب باید گفت در یک سیستم حفاظتی نظارتی دوربین ها چشم سیستم هستند . دوربین مدار بسته بایستی در نقاط مهم نصب شوند تا تصویری که تهیه می کنند نتیجه مطلوبی به شما بدهد . در نصب دوربین مدار بسته 2 مکان وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد 1- محل رفت و آمد افراد 2 - پوشش دادن منطقه هایی که اموال و دارای های با ارزش وجود دارد .
جاهایی که نیاز به حفاظت و امنیت دارد مانند محل گاو صندوق ، پارکینگ ها ، مکان های پر رفت و آمد تجاری و ... باید تحت پوشش دوربین مدار بسته قرار گیرد .
حال برای زیر پوشش قرار دادن این مناطق باید دوربین مناسب در نظر بگیرید و این دوربین ها نیز بایستی چهار ویژگی اش مورد بررسی قرار گیرد .
1-ثابت بودن دوربین مدار بسته یا متحرک بودن آن ، در دوربین مدار بسته ثابت ، تصویر فقط در یک محدوده خاصی متمرکز است و نظارت می کند و دوربین مدار بسته ptz یا همان دوربین متحرک که قابلیت حرکت به طرفین را دارد . بیشتر برای کاربری نظارتی از دوربین های ثابت استفاده می شود .
2-دیگر ویژگی دوربین مدار بسته که باید به آن توجه داشت رنگی بودن و دید در شب بودن آن دوربین است . تصویری که شما از سیستم نظارتی خود به دست می آورید می تواند سیاه سفید یا رنگی باشد . زمانی که نور محیط کم باشد تصویری که شما از دوربین مدار بسته مادون قرمز یا حرارتی خود بر روی نمایشگر می بینید سیاه سفید است . دوربین مدار بسته مادون قرمز نور لازم برای تصویر برداری در تاریکی را به وسیله لامپ های مخصوص یا همان چراغ های مادون قرمز تامین می کند و دارای قیمت بسیار مناسبی است . می توان گفت این نوع دوربین ها سهم بزرگی از بازار فروش دوربین مدار بسته را از آن خود کرده است و دوربین مدار بسته حرارتی برای تصویر برداری در تاریکی نیاز به نور ندارد و تصویری که به شما می دهد خطوط بیرونی تصاویر است و قیمت های بسیار بالایی دارد . در روشنایی و نور روز استفاده از دوربین مدار بسته رنگی اولین گزینه پیشنهادی می باشد زیرا که تصویر آن نسبت به کیفیت تصویر سیاه سیفید کاملا مشهود است .
3-سیستم اصلی دوربین مدار بسته هم دارای اهمیت ویژه ای است . شما باید این موضوع را در بررسی کنید که می خواهید دوربین های مدار بسته سیستم نظارتیتان آی پی باشد یا آنالوگ . دوربین های آی پی دارای رزولوشن مگاپیکسل هستند و تصویر داخل خود دوربین دیجیتال می شود و روز به روز به مخاطبین این نوع دوربین افزوده می شود . اما این موضوع را نیز باید مد نظر داشته باشید که قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ بسیار مناسب تر از سیستم های تحت شبکه است . در بعضی از پروژه های بزرگ دیده شده است که این دوربین ها را با هم ترکیب کرده و از هر دو سیستم استفاده می کنند . به عنوان مثال برای پارکینگ از سیستم آی پی و برای طبقات از دوربین مدار بسته آنالوگ استفاده می کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی