مشاوره فروش و نصب سیستم های حفاظتی، دوربین های مدار بسته، شبکه داخلی

برترین مجری سیستم های حفاظتی، نصب انواع دوربین مدار بسته، درب اتوماتیک، دزدگیر و سیستم های هشدار دهنده و اجرای شبکه رایانه داخلی سازمانها و ادارات - مشاوره، فروش و نصب

مشاوره فروش و نصب سیستم های حفاظتی، دوربین های مدار بسته، شبکه داخلی

برترین مجری سیستم های حفاظتی، نصب انواع دوربین مدار بسته، درب اتوماتیک، دزدگیر و سیستم های هشدار دهنده و اجرای شبکه رایانه داخلی سازمانها و ادارات - مشاوره، فروش و نصب

مشاوره فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته، انتقال تصاویر، درب اتوماتیک، سیستم های حفاظتی و شبکه داخلی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در سراسر کشور
بازدید و مشاوره رایگان
مهندس موسوی
09122976048
فکس 88695306

بایگانی
پیوندهای روزانه

انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته

مهندس موسوی | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

برای نصب دوربین مدار بسته بایستی که با ابزارها و اتصالات نصب و تجهیزات برق آشنایی داشته باشید . در زیر برای شما روش ساده و ابتدایی نصب یک دوربین مدار بسته را با فرض بر این موضوع که شما اطلاعات فنی و آشنایی با سیم کشی و استفاده از ابزار های برق را حداقل به صورت ابتدایی می دانید ، توضیح می دهیم . 
برای نصب دوربین مدار بسته در ارتفاع ، باید بدانید که این کار برای مبتدی ها خطرناک است و بهتر است که کار را به یک نصاب حرفه ای بسپارید . در غیر این صورت مسئولیت هر اتفاق و آسیبی به عهده خود شما می باشد .
برای انجام کار باید یک نقشه یا پلان از سیستم داشته باشیم . در پلان بایستی محل نصب دوربین های مدار بسته را مشخص کرد . در نظر داشته باشید که نصب دوربین مدار بسته در محیط های کم نور و تاریک توصیه نمی شود ولی اگر نصب دوربین مدار بسته در در محیط تاریک و کم نور الزامی بود می توانید از دوربین مدار بسته دید در شب استفاده کنید البته تصویری که به شما می دهد به صورت سیاه سفید است . 

نکته دیگری که بایستی در نظر داشته باشید این است که دوربین مدار بسته نباید مستقیم رو به خورشید باشد همچنین لامپ های پر نور . مهمترین قسمت نصب دوربین مدار بسته انتخاب کردن محل نصب دوربین می باشد . به غیر از نور محیط شما باید فاصله طولی شی یا محیط مورد فیلم برداری را نیز در نظر داشته باشید . برای خرید لنز دوربین مدار بسته روشنایی محیط و فاصله شی تا دوربین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . به عنوان مثال برای یک محیط 50 متری بک لنز 3.6 بسیار مناسب است . فاصله کانونی لنز با بیشتر شدن فاصله طولی شی از دوربین مدار بسته نیز بیشتر می شود . خرید یک لنز مناسب برای دوربین مدار بسته نیاز به یک فرد با تجربه دارد که با توجه به نور محیط و فاصله شی تا دوربین بهترین انتخاب را داشته باشد . البته شما می توانید از دوربین مدار بسته ای که دارای لنز فوکوس است استفاده کنید منتها این نکته لازم به ذکر است که محدوده فوکوس این نوع لنز ها محدود است . 
شما باید نقاط و مکان های مهم را مشخص کنید تا بتوانید تعداد دوربین های مدار بسته را به نیاز واقعی تعیین کنید و از هزینه های اضافی برای نصب و خرید دوربین مدار بسته بیشتر بکاهید .
در زمان نصب دوربین مدار بسته بهتر است طوری دوربین ها نصب شوند که هر دستگاه به صورت جداگانه محیطی را کاملا پوشش دهد یا اصطلاحا همپوشانی نداشته باشند البته اگر حفظ امنیت دوربین مدار بسته نصب شده نیز مد نظر باشد باید عکس این موضوع عمل کنید یعنی باید دوربین ها همپوشانی داشته باشند و هر دوربین مداربسته در دید و تصویر دوربین مدار بسته دیگر قرار گیرد نکته مهم دیگر در انتخاب محل دوربین مدار بسته امکان کابل کشی استاندارد در محل نصب دوربین مدار بسته است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی